Winkelwagen is leeg

Zeewierwinkel is lid van Stichting WebwinkelKeur, het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen.Voor u als consument heeft dat interessante voordelen:

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

Onafhankelijke klantenbeoordelingen

Klikken op het webwinkel keurmerk bij aangesloten webwinkels geeft u de mogelijkheid om uw ervaring te plaatsen met de betreffende webwinkelier of ervaringen van andere klanten te vergelijken. Dit geeft u meer zekerheid omtrent klantvriendelijkheid en service, onderdelen die niet te beoordelen zijn met regeltjes en door andere keurmerken verwaarloosd worden.

Controle door Stichting WebwinkelKeur

Stichting WebwinkelKeur is uniek omdat het een gedragscode combineert met klantenervaringen. Zeewierwinkel is door Webwinkelkeur beoordeeld op een vaste checklist van punten. Zo weet u met wie u zaken doet, wat u afspreekt en of dat de gegevens op Zeewierwinkel overeen komen met de KVK inschrijving.

Bemiddeling bij geschillen

Mocht u ondanks al deze zorgen van Webwinkelkeur toch verwikkeld raken in een onenigheid, dan kunt u terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie. Deze doet een bindende uitspraak in de zaak, zo voorkomt u onnodig hoge kosten.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.